|
Wysłany: Wto 15:52, 02 Sty 2007
|
"ja jestem wychowany na niemieckiej szkole... jakiś mrec" :teeth: :wink:
Tak jak kiedyś pisałem na starym forumie...
CLS 500
Beż żadnych tuningów itd...
Chyba ,że w środku ;)
Choć środek też pieści oko i nie tylko...
Limuzyna ... z klasą ...
Ale wygląd "normalnego" auta...
Do tego ta genialna marka...
Która powoduj ciarki na plecach...
Mercedes Benz...
Heh...
Cudo 8)
Cytat: |
Klasa CLS - o jedną generację dalej niż inne auta w segmencie coupé
Rusza sprzedaż dwóch modeli nowej Klasy CLS Mercedes-Benz: CLS 350 wyposażony w nowy, mocny silnik V6 i siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów 7G-TRONIC kosztuje 304 300 zł, model CLS 500 z silnikiem V8 producent samochodów ze Stuttgartu oferuje za cenę 369 100 zł.
Klasa CLS prezentuje nowatorską koncepcję pojazdu, łączącą elegancję i dynamikę coupé z komfortem i funkcjonalnością limuzyny. Przestrzeń, pojemność bagażnika i możliwości wykorzystania w życiu codziennym odpowiadają standardowi limuzyny, podczas gdy w fascynującej stylistyce dominuje emocjonalny charakter coupé. Dzięki temu niepowtarzalnemu zestawieniu Klasa CLS wyprzedza obecną ofertę w segmencie coupé o jedną generację.
Nowatorskie są również zastosowane rozwiązania techniczne: Oprócz adaptacyjnych poduszek powietrznych przednich, bocznych i nadokiennych, w nowym Mercedesie coupé dostępne są, w opcji, również systemy wspomagające, takie jak KEYLESS-GO, LINGUATRONIC, COMAND APS, bi-ksenonowe reflektory z aktywnym układem oświetlenia w postaci świateł skrętnych i dynamiczne, wielokonturowe siedzenia. W modelu CLS 500, komfort na poziomie Klasy S zapewniają między innymi seryjnie montowane zawieszenie pneumatyczne AIRMATIC DC oraz czterostrefowa klimatyzacja THERMOTRONIC.
Dzięki jedynej w swoim rodzaju syntezie coupé i limuzyny, nowa Klasa CLS oferuje znacznie więcej niż inne coupé. Mercedes-Benz potwierdza tym samym swą rolę marki wyznaczającej trendy dla nowych rozwiązań w przemyśle motoryzacyjnym. Wyszukana stylistyka coupé i wyznaczająca kierunki rozwoju technologia przemawiają przede wszystkim do tych kierowców, dla których auto i jazda są prawdziwą pasją.
Komfort i przestrzeń w standardzie limuzyny
Czterodrzwiowa koncepcja coupé umożliwia wygodne wsiadanie i wysiadanie również pasażerom jadącym z tyłu. Siedzą oni na komfortowych pojedynczych fotelach i mogą cieszyć się dużą swobodą ruchów. Odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi 829 mm, znacznie więcej niż w porównywalnych limuzynach. Podobnie jest w przypadku szerokości wnętrza na wysokości ramion i łokci (1422 i 1464 mm). Fotele dla kierowcy i pasażera o nowej konstrukcji są elektrycznie sterowane; mogą być wyposażone, na życzenie, w aktywną wentylację, w opcji dostępne są również dynamiczne fotele wielokonturowe.
Pojemność bagażnika sięgająca 505 litrów (metoda mierzenia VDA) sprawia, że nowa Klasa CLS przewyższa inne coupé i niektóre limuzyny.
Mocne sześcio- i ośmiocylindrowe silniki do wyboru
Oba dostępne w Klasie CLK silniki wyróżniają się niepowtarzalną charakterystyką pracy w zakresie mocy i momentu obrotowego, zapewniając dynamiczną, sprawiającą przyjemność jazdę. CLS 350 oferowany jest z nowym silnikiem V6 o mocy 200 kW/272 KM rozwijającym maksymalny moment obrotowy równy 350 niutonometrów już od 2400 obrotów na minutę. Są to doskonałe wartości dla tej pojemności skokowej.
Pracujący doskonale w każdym zakresie prędkości obrotowej silnik V8 pracuje harmonijnie z nową, siedmiobiegową, automatyczną skrzynią biegów 7G-TRONIC, należącą do seryjnego wyposażenia Klasy CLS. Jest to pierwsza na świecie tego typu przekładnia zastosowana w samochodzie osobowym. Poprawia ona znacznie przyspieszenie i przyczynia się do optymalnego zużycia paliwa w CLS 350.
Sześciocylindrowe coupé Klasy CLS wyposażane jest seryjnie między innymi w automatyczną klimatyzację THERMATIC, stereofoniczne radio, parametryczny układ kierowniczy, pokrytą skórą kierownicę, 17-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich z szerokimi oponami o wymiarach 245/45 R 17.
Dzięki swemu 5,0-litrowemu silnikowi V8, nowy CLS 500 pod względem mocy odpowiada rasowym samochodom sportowym, oferując jednocześnie komfort typowy dla wyższej klasy limuzyn z silnikiem ośmiocylindrowym. Jednostka napędowa posiada moc 225 kW/306 KM i przekonuje swym maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 460 niutonometrów, zapewniającym duże przyspieszenia na każdym biegu. W znacznym stopniu do tych osiągów przyczynia się również montowana seryjnie siedmiobiegowa, automatyczna skrzynia biegów.
Wyposażenie seryjne CLS 500 (w porównaniu z CLS 350) obejmuje dodatkowo pneumatyczne zawieszenie AIRMATIC DC, komfortową klimatyzację THERMOTRONIC oraz 18-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich z szerokimi oponami o wymiarach 245/40 R 18.
Ekskluzywny CLS 55 AMG dostępny od wiosny 2005
Od wiosny 2005 roku w sprzedaży pojawił się również model AMG Klasy CLS z silnikiem o mocy 350 kW/476 KM. To coupé o dużej mocy z 5,5-litrowym doładowywanym silnikiem V8, posiada między innymi seryjnie montowane sportowe fotele AMG z tapicerką skórzaną Nappa, bi-ksenonowe reflektory z aktywnym układem oświetlenia w postaci świateł skrętnych i pięciobiegową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją SPEEDSHIFT. |
Po prostu limuzyna z "kopem" :badlove: |
|